Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Voeg de producten toe aan je winkelmandje en volg de stappen in het bestelproces om je bestelling te plaatsen. Daarna ontvang je een orderbevestiging via e-mail. Bij ons is het aanmaken van een account niet verplicht, maar een account is handig voor komende aankopen.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Bij ons is het aanmaken van een account niet verplicht, maar een account is handig voor komende aankopen.

Kan ik mijn pakket naar een ander adres laten versturen?
Het is uiteraard mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Je kunt je bestelling bijvoorbeeld op je werk laten afleveren, of aan iemand anders voor wie de bestelling bestemd is.

Wat zijn de verzendkosten?
Bij een bestelling vanaf € 50,- exclusief verzendkosten wordt je bestelling gratis bezorgd binnen Nederland. Gratis verzending bij bestellingen vanaf € 75,- voor België. Is je orderbedrag lager dan € 50,- dan betaal je € 4,95 verzendkosten binnen Nederland en de verzendkosten is € 6,95 voor België.


Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Als het product op voorraad is en je bestelt op een werkdag voor 15:00, dan heb je jouw pakketje in principe de volgende dag in huis. Maar houd er rekening mee dat het 1 tot 2 werkdagen kan duren. Als het langer duurt dan 3 werkdagen voordat de bestelling binnen is, neem gerust contact met ons op via info@fralet.nl..


Hoe kan ik betalen?
Je kunt bij ons veilig betalen via de volgende betaalmethodes: iDeal, klarna, SEPA en de Fralet tegoedbon.

Kan ik mijn producten retourneren?
Ja, Binnen 14 dagen nadat je je pakket hebt ontvangen, mag je bij ons een retour melden. Na zo'n mailtje heb je 14 dagen om het pakket daadwerkelijk naar ons terug te sturen. Bekijk de voorwaarden en meer informatie op de pagina over retourneren.

 

 

 

Betaal ik de retourkosten van een online bestelling?
Ja, De retourverzendkosten (van de consument naar de webshop) komen wel voor rekening van de consument. 


Krijg ik de verzendkosten (van de webshop naar de klant) na retour terug?
Ja, Na pakket retour ontvangen, stort Fralet de aankoopsom inclusief de verzendkosten terug.

Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?
Zodra we de producten terug hebben, gaan we zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 10 dagen de aankoopsom inclusief de verzendkosten (van de webshop naar de klant) te crediteren.

Zijn de prijzen inclusief BTW en verzendkosten?
Ja, alle prijzen op deze website zijn vermeld inclusief 21% BTW. De verzendkosten ziet u apart bij het besteloverzicht.

Hoe zit het met de garantie?
Op alle gekochte artikelen heb je een wettelijke garantie van ten minste 6 maanden. Controleer je bestelling direct na ontvangst op eventuele schade. Heb je een defect artikel ontvangen? Neem dan contact op met Fralet. Om je klacht in behandeling te kunnen nemen hebben we een duidelijke foto nodig.

Kan ik op maat of grote aantallen bestellen?
Ja, dat is in overleg mogelijk. Stuur dan een e-mail naar info@fralet.nl Voor grote aantallen geldt wel een langere levertermijn.